Translate

sexta-feira, 7 de outubro de 2011

To the friends of Russia, Portugal, USA, BRAZIL (Aos amigos da Russia, Portugal, EUA,BRASIL)

                     I want to publicly thank all of you who access my blog ... is a great satisfaction to know that I can somehow improve your day, be motivated to get out there, overcome obstacles, take a break from the problems and simply spend a pleasant time reading something funny or loving ...
I do all this with much love and dedication.
I want to thank all the Brazilians all day reading my posts.
But I want to leave on record my admiration and joy to the staff of RUSSIA, USA AND PORTUGAL, GERMANY, SWITZERLAND, PANAMA who are constantly visiting me, I do not know who you are, but know that somehow we are connected and I am very curious to know them ....

I would get opniões, concepts, stories and know them for real, keep in touch with you ....

So, for those who want to contact me, here are provided access to one of my e-mail: elianafamorim@hotmail.com.
Surely, there are wonderful people both here in Brazil as anywhere in the world
Welcome everyone!
Kisses in the heart of each one, friend, who accessed my blog                          
 Eliana Francisca de Amorim





Eu quero agradecer em público á todos vocês que acessam o meu Blog... é uma satisfação muito grande em saber que posso de alguma maneira melhorar seu dia, seja motivando a ir á luta, a superar os obstáculos, a dar uma pausa nos problemas e simplesmente passar um momento agradável lendo algo engraçado ou carinhoso...
Eu faço tudo isso com muito amor, muita dedicação.
Eu quero agradecer a todos os brasileiros que todos os dias lêem as minhas postagens.

Porém quero deixar registrado aqui a minha admiração e alegria ao pessoal da RUSSIA, E.U.A E PORTUGAL, ALEMANHA, SUIÇA,PANAMA que constantemente estão me visitando, não sei quem vocês são, mas sei que de alguma maneira estamos ligados e tenho muita curiosidade em conhecê-los....

Gostaria de obter opniões, conceitos, relatos, conhecê-los de verdade, manter contato com vocês....

Por isso, para quem quiser entrar em contato comigo, deixo aqui disponibilizado o acesso a um de meus e-mails: elianafamorim@hotmail.com.

Com certeza, existem pessoas maravilhosas tanto aqui no Brasil como em qualquer lugar do mundo
Sejam todos bem vindos!
Beijos no coração de cada um, amigo, que acessou meu blog





Nenhum comentário:

Postar um comentário

Deixe aqui a sua mais sincera opinião.